Jótállás, Garancia, Csere

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

A törvény nem kötelez cserére az egyedi megrendelésre készített termékek esetében azonban mi segítünk neked abban, ha minden igyekezeted ellenére hibás méretet választottál:

A csere menete:

I,  Küldj emailt az info@paroscuccok.hu címre ( fontos hiszen ha telefonálsz ugyanezt fogjuk neked elmondani), amiben az alábbi információkat szükséges megadnod:

     1, név

     2,cím

     3,vásárlásnál kapott emailben található RENDELÉSI SZÁM

     4,melyik terméket - mire szeretnéd cserélni

  Pl. Próba Tilda

       Valahol , 9023,  Névtelen u. 13

       Rendelési szám:ASWFGHHJ

       Csere: M-s női póló helyett L-s pólót szeretnék

FONTOS! csak az oldalunkon megtalálható termékek közül válassz új terméket.

FONTOS! a dátummal teljesen egyedire szabott termékek esetében a termékcserét nem tudjuk biztosítani.

II, visszajelzünk a regisztráción megadott elérhetőségeden(email). Majd elkészítjük neked a csere terméket, amelyet átadunk a GLS futárszolgálatnak egy cserecímkével ellátva

III, A terméket csomgold be és várd a GLS futárt.

IV, A csomagküldés és a visszaszállítás díja a vásárlót terheli, amely ebben az estben 2180Ft



Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért mi vagyunk a felelősek, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen:  info@paroscuccok.hu.  Ezt követően a munkatársaink azonnal felveszik veled a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

 Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

A termékeket az egyedi igényeidnek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.

A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.