Rendelés

Hol adhatok le rendelést?

Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni:

A weboldalunkon keresztül - ennek az átfutási ideje a leggyorsabb, így alapvetően ezt a formát javasoljuk.

Emailben az  info@paroscuccok.hu emailcímen - Itt az átfutási idő picit lassabb, az emaileket folyamatosan dolgozzuk fel, és igyekszünk mielőbb válaszolni megkeresésedre.

Üzletünkben személyesen is leadhatod a rendelésedet, kollégánk a boltban mindenben tud segíteni. Itt megnézheted, felpróbálhatod a termékeinket, a felmerülő kérdéseket is meg tudjátok beszélni.

Telefonon sajnos nem áll módunkban felvenni rendelést.

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az általános gyártási idő 2 munkanap, ezután kerül a póló az üzletünkbe, vagy adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő általában egy munkanap.

Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?

A boltunkban alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készlettel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.

Fontos megjegyeznünk itt is, hogy a termékek még üresek, a mintázást minden esetben rendelésre, személyre szabottan készítjük. 

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelésed státuszát.

Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk ae-mailben. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.